![]() Prodejna Zákupy další prodejny Reklamační řádSíť prodejen NÁBYTEK RODINNÁ POHODA , stanoví pro případ reklamace vad zboží následující postup: I.
II.
III.Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil. IV.Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či pokladního dokladu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí. V.Kupující oznámí zjištěné vady prodávajícímu písemně a to osobně, faxem nebo poštou na adrese prodávajícího. V oznámení kupující uvede zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a uvede nárok, který v důsledku vady uplatňuje. VI.Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:
VII.K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či doklad o zaplacení a vlastní reklamované zboží. Výrobek musí být reklamován v originálním nepoškozeném obalu v příslušné prodejně. VIII.Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi (voda, pára atd.) a chybnou manipulací či kompletací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. IX.Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kdy má kupující vadné zboží doručit do místa prodeje. |
Vyhledávání:Výhodná nabídka:![]() Obraz Noční město - sada 2 ksCena 350 Kč ![]() Obývací stěna MEGA - doprodej -30%Cena 0 Kč ![]() Jídelní stůl 135x80 AT 3007 - DOPRODEJ -40%Cena 2 994 Kč |