Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /DISK2/WWW/rpohoda.cz/www/vavrinec/frontend.php on line 9 Reklamační řád - Nábytek, kuchyně, sedací soupravy, kuchyňské linky, ložnice - Nábytek Rodinná pohoda

Poradna:

Nábytek, kuchyně, sedací soupravy, kuchyňské linky, ložnice

Prodejna Vavřineč     další prodejny

Reklamační řád

návrat domů

Síť prodejen NÁBYTEK RODINNÁ POHODA , stanoví pro případ reklamace vad zboží následující postup:

I.

  1. Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
  2. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.

II.

  1. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí.
  2. Kupující je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré vady.

III.

Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil.

IV.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či pokladního dokladu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.

V.

Kupující oznámí zjištěné vady prodávajícímu písemně a to osobně, faxem nebo poštou na adrese prodávajícího. V oznámení kupující uvede zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a uvede nárok, který v důsledku vady uplatňuje.

VI.

Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:

  • odstranění vady
  • dodání chybějícího zboží
  • přiměřenou slevu z kupní ceny
  • odstoupení od smlouvy

VII.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či doklad o zaplacení a vlastní reklamované zboží. Výrobek musí být reklamován v originálním nepoškozeném obalu v příslušné prodejně.

VIII.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi (voda, pára atd.) a chybnou manipulací či kompletací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

IX.

Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kdy má kupující vadné zboží doručit do místa prodeje.